14.02.2020

Офіційна заява компанії Samsung Electronics Україна

У зв'язку з появою інформації про проблеми користувачів, пов'язаних з неможливістю використання на території України деяких функцій телевізорів, зокрема Smart Hub, компанія Samsung Electronics повідомляє.

Функція Smart Hub\Smart TV може не працювати на телевізорах, які були вироблені для використання на території інших держав або регіонів відповідно до діючих в цих державах або регіонах технічних стандартів та законодавчих вимог.

На таких пристроях, що були ввезені в Україну, функція Smart Hub\Smart TV не могла бути доступною без здійснення спеціальних модифікацій телевізорів внаслідок втручання в програмне забезпечення на сервісному рівні, зміни встановлених заводських налаштувань в так званому «сервісному меню», доступ до якого закритий виробником для споживачів.

Використання в Україні таких пристроїв заборонено діючими технічними регламентами, а відтак, це виключає можливість виробника гарантувати коректну їх роботу, доступність всіх функцій, а також сервісне обслуговування. Крім того, частина сервісів, реалізованих через Smart Hub, має ліцензійні обмеження по території використання.

Інформація про те, що доступність функцій залежить від регіону, зазначена в інструкції користувача.

Телевізори, що відповідають технічним регламентам та законодавчим вимогам, в повному найменуванні моделі закінчуються на латинські букви UA, і саме це є достатнім ідентифікатором, щоб якнайшвидше відрізнити моделі. Наприклад, повний код моделі QE65Q67RAUXUA, в якому код закінчується на UA, зазначений на заводському стікері на задній кришці телевізора та на маркувальній наклейці на упаковці.

З усіх питань ідентифікації пристроїв ми рекомендуємо звертатися в службу підтримки Samsung Electronics за телефонами: 0-800-502-00-00 (безкоштовно з міських і мобільних телефонів стільникових операторів).

Крім того, додаткову інформацію з питань технічної підтримки можна знайти на сайті Samsung у відповідному розділі.